הרמת כוסית לכבוד חג הפסח לדיירי הדיור המוגן – בית ההורים העירוני הרצליה ע"ש שלום כספי.
איזה ערב מרגש זה היה!
נשאו דברים:
ראש העיר מר משה פדלון
סגנית ראש העיר הגברת איה פושקולניק
מנכ"לית בית ההורים העירוני הגברת ורדית תדהר
נציגי ועד הדיירים
אחרי הברכות, פצחנו בשירה וריקודים עם הזמר המופלא קשת בן זאב
וכמובן חולקו מתנות וכיבוד מפנק וטעים.
תודה על השמחה ועל ה ביחד
מאחלים חג שמח לכל דיירי הבית ולכל עם ישראל